غرفه های مدولار چه نوع سازه هایی هستند؟

همانطور که ذکر کردیم، غرفه ها اغلب سازه هایی هستند که به صورت ساختنی، اسپیس فریم و مدولار وجود دارند که در غرفه سازی نمایشگاهی بسیار اهمیت دارد.. این سازه ها برای شرکت کنندگانی که در نمایشگاه ها، اقدام به ارائه و نمایش کالاهای خود می کنند، کاربرد دارد. غرفه های مدولار غرفه هایی هستند که از اجزایی از جنس پروفیل آلومینیوم به صورت پیش ساخته تشکیل می شوند که قابلیت مونتاژ دارند. ساختار این غرفه ها به صورت ایستا بوده و در این غرفه ها از سیستم مدولار یا به هم چسبیده برای ساخت غرفه ها استفاده می شود. با توجه به اینکه این نوع غرفه ها از قطعات جدا، کوتاه، منظم و قابل جابه جایی تشکیل شده است و مونتاژ ساخته می شوند، عملکرد آنها در مقایسه با سایر سازه های پیش ساخته برای ایجاد یک فضای مناسب در ابعاد و اماکن مختلف و برای ارائه کنندگان گوناگون بیشتر می باشد.

مزایای این نوع غرفه ها

            راحتی در نصب غرفه ی مدولار

اجزای اصلی غرفه مدولار

کف پوش ها با کیفیت های معمولی که جنس آن معمولا از موکت است.
پروفیل ها در سایز ۶ میلی متر که در قسمت دیواره ی غرفه به کار می رود.
میزها و صندلی ها
پریز های برق
قسمت کتیبه و سردر غرفه

غرفه مدولار سالنی

غرفه های سالنی بیشتر توسط برگزارکنندگان نمایشگاه ها سفارش داده می شوند که به ظاهر طراحی یکسانی دارند و برای اسکان شرکت کنندگان نمایشگاه ایجاد می شوند. این نوع غرفه ها دارای امکانات ابتدایی بوده و تنها به منظور خدمات دهی به شرکت کنندگان با ایجاد فضایی مجزا برای آنها به کار می رود.

غرفه مدولار ویژه

غرفه های مدولار ویژه برای ایجاد فضاهای مختلف و نمایشی در غرفه های کوچک کاربرد دارد. این غرفه ها بر خلاف غرفه های سالنی، اشکال مختلفی و ساختار زیبا و بزرگی دارند که انواع مختلفی را در بر می گیرند و می توان با توجه به نیاز و خواست مشتری، نمونه هایی مشخص از آن را ساخت. استفاده از وسایل نورپردازی، شیشه های تزئینی و المان های گرافیکی برای ایجاد ظاهر مناسب و جذاب از عواملی است که در کنار این نوع غرفه ها به کار گرفته می شود.
فهرست