قرارداد با شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که محصولات آن شامل انواع ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخگوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، بلندر، خرد کن، ترازو آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا می باشد. تولیدات این شرکت از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۱ با برند پارس توشیبا و از سال ۱۳۶۱ تاکنون با برند تجاری پارس خزر و سایا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شوند.
قرارداد با اندیشکده‌ اقتصادی سما که از سال ۱۴۰۰، با هدف ایجاد و استقرار سازوکارهایی جهت معرفی و برجسته‌ سازی پژوهش‌ ها و اقدامات برتر اندیشکده‌ های کشور راه‌ اندازی شده است. به این ترتیب که با شناسایی و الگوسازی از فعالیت‌ های موفق اندیشکده‌ ها، زمینه برای توسعه ظرفیت و اثرگذاری اندیشکده‌ های فعلی و فضا برای شکل‌گیری اندیشکده‌ های جدید فراهم شود. اندیشکده‌ سما تلاش دارد در فضایی غیرانحصاری با مشارکت اندیشکده‌ ها و گروه‌ های فعال در زیست بوم اندیشه ورزی کشور، ماموریت خود را به انجام برساند. در این راستا از حضور و همکاری مجموعه ها و برنامه‌ های دیگر در این زیست‌ بوم استقبال می‌کند.
قرار داد با موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را شاید بتوان آرزوی مشترک تمام هموطنان و به عبارت دقیق تر تمام شیعیان دانست ، زیرا این زیارت که ثوابی معادل هزار حج برای آن ذکر شده است ، سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد . اگرچه طی دهه های گذشته مسئولان رده های مختلف کشوری و استانی از تکریم زائران امام هشتم (علیه السلام) سخن گفته اند ، اما این مهم به صورت عملی محقق نشده بود ، ولیکن به حول قوه الهی و مدد از الطاف کریمانه امام رئوف حضرت امام رضا (علیه السلام) و ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ، مبنی بر توجه و عنایت ویژه به زائران بخصوص ، ضعفا و نیازمندان و اینکه هیچ کس نباید به خاطر بی پولی از زیارت امام رئوف و ابراز دلدادگی و محبت به خاندان عصمت و طهارت محروم شود . در همین راستا آستان قدس رضوی گام های مهمی برای زیارت بدون دغدغه زائران با احداث و بهره برداری از بزرگترین زائرشهر و زائرسرای رضوی در مشهد مقدس برداشته است .
قرارداد با شرکت فرش شاهکار مشهد یکی از بزرگ‌ترین توزیع ‏کنندگان فرش ماشینی است که به روزترین فرش‏های ماشینی را در یک‌جا گردآوری نموده است. این شرکت در زمینه توزیع محصولات فرش ماشینی ۷۰۰ ، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با بالاترین تراکم‏های قابل بافت توسط دستگاه‌های HLX, HCI, HCP توانسته با کیفیت و تنوعی بی‏نظیر رضایت مشتریان و خریداران محترم را جلب نماید.
فهرست